Jurjen en Hetty's reis om de wereld!

Lieve vrienden en familie,

Welkom op onze site waar je onze wereldreis kan volgen.

We hopen jullie nieuwsgierigheid tegemoet te komen met mooie verhalen over ons avontuur.

Veel lees plezier!!!

Groetjes Jurjen en Hetty

Truus

Reken maar dat we vanaf 14 juli deze site in onze favorieten hebben staan! Succes met de laatste voorbereidingen....

Mini

We laten verrassen en beleven de reis met jullie mee. Heel veel plezier en goede reis.

Brecht

De Geit is nog niet gemolken

xx

Gerard

Heel veel plezier en een goede reis samen. We blijven jullie volgen.

Arie enIrene

Geniet ervan in goede gezondheid.wWij reizen mee.

corry

hallo hetty (en jurjen natuurlijk), ga jullie zeker volgen: heel veel plezier!

gerda

Lieve mensen,
natuurlijk gaan we jullie volgen!! Geniet ervan het wordt de tijd van je leven!!!
dikke kus Tanno en Gerda

Ronald en Sabrina

Super cool, dat jullie gaan! We gaan jullie zeker volgen. Mocht je nog tips willen, altijd welkom.

gr Ro en sab

g-team

Nog niet eens op pad, maar al wel een nieuwsgierig-makende site! Zal leuk worden om jullie zo te volgen.Gr. en een goede start woensdag! G-Team

nadia

Lieve curre en hettie.
Geniet van elkaaren van de mooie dingen om je heen.
sla elkaar niet teveel de kop in want we willen dat jullie heel weer terug komen.
We gaan jullie super missen.
We gaan jullie ook zeker volgen op jullie website

dikke knuffels en kusjes benny en nadia

Albert

G'day!
Have a good one!
Indonesia = hottie hottie!
maaii

mama

Ondanks een traantje bij het afscheid nemen hebben we gisteren een leuke dag gehad. Heel veel plezier en een fijne reis. xxx

Diete en Jeroen

Lieve Hetty en Jur,

De site is toegevoegd aan favorieten, laat de mooie reisverhalen en foto's maar komen!!!
Veel plezier, dikke kussen uit Bornywood!!!

Mini

Hallo wereldreizigers,

Goed aangekomen in Rio?

Nathalie

Hebben jullie wel oorwarmers mee?

In Argentinie is het namelijk IJs en IJskoud tot -20 graden... :)

XD

g-team

Wat een raar beest staat daar op de foto. Het lijkt wel een eekhoorn zonder staart! Veel leuks toegewenst, g-team

Mini & Paul

Het begin is er leuke foto's maar jammer dat jullie in de winter zitten. Maar de zomer komt vanzelf en dan reizen we ook het jullie mee.
Groetjes

Johan en Hermien

Ha,wereldreizigers,
net terug van onze vakantie,meteen naar jullie site.
Wat een prachtige reis tot nu toe!Geniet er zoveel mogelijk van!!!!!Dikke kus van ons.

Ton en Renske Werdekker

Het heeft even geduurd voor ik tijd had om jullie belevenissen te lezen. Fantastisch. Eigenlijk ben ik best wel twee beetjes jaloers op jullie. Doe voorzichtig en onderhoudt de site.Met Rens gaat het heel langzaam de goede kant op.

Hermien en Johan

Hetty nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
We wachten op het volgende verhaal!
xxxxx

mini

Hetty,

Wij zijn met vakantie vandaar de late felicitatie,
Van harte met je 30e verjaardag.

Groetjes Mini & Paul

Pieter en Hettie út wergea

leuk reisje zo te zien , we hebben helaas nog geen koeien gezien , maar wat niet is kan nog komen. Van hier een prettige voortzetting en tot horens.