Jurjen en Hetty's reis om de wereld!

Belize: En dan vooral onderwater!!!!

Daar zijn we weer!

Even een korte update over Belize. We konden jullie de mooie foto's niet onthouden.

Eerst zijn we in Placencia geweest. Een klein dorpje aan de Caribische kust. Dit dorpje is gebouwd op het strand. Dus je loopt de hele tijd in het zand. Het was er super rustig, best lekker voor een paar dagen. Er is een doorgang van een baai naar de open zee bij Placencia en daar zwemmen vaak dolfijnen. En zo ook toen wij er waren. Ook hebben hebben we wel vaker dolfijnen gezien en zelfs kort gelden nog met ze gezwommen, het blijft altijd mooi om naar te kijken.

Na Placencia zijn we naar Caye Caulker gereisd. Caye Caulker is een eiland in de Caribische zee voor de kust van Belize. Ook weer zo'n mooi wit paradijselijk eiland. We zijn hier bijna een week geweest en hebben hier een leuke snorkel tour gedaan en weer hele mooie dingen gezien (zie foto's). Ook heerlijk gesurfd op het prachtige, warme Caribische water waar de platvissen onder je plank doorschieten!!!

Morgen gaan we met de boot naar Mexico waar we een bezoek zullen brengen aan Tulum, Playa del Carmen en Cancun waar we een aantal dagen op Isla de Mujeres Centraal Amerika zullen afsluiten. Voor een aantal lezers zal dit gebied bekend terein zijn; tips zijn daarom altijd welkom!!! Eind januari vliegen we naar Las Vegas, maar voor die tijd zullen we nog wel verslag doen van Mexicoooooo!!!

Tot dan!

alphons

Prachtig, hier kan toch geen duur auqarium tegenop.!!!!!!

Niels

Gruwelijke foto's jongens!!!

Henk

Ziet er weer erg vet uit!!!

Arjan & Nena

Wow! Wat een keuze aan foto's hebben jullie om in te lijsten!

Mennega

Las Vegas???? Kan niet wachten op de feuteu's!